Monday, December 14, 2009

Life After SPM




Seriusly..
Bosan giler seyh lps SPM..
Aku mcm x tau nk wat apa dh..
Nk kuar..
Mcm2 masalah plak timbul..
Especially mslh dr segi kewangan..
Xde sape nk support aku..
Tu yg pyh..
Urgh~
Ahhak....xp
Rutin harian aku setiap ari sama aje..
Perkara yg sama aje yg dilakukan..
Mcm tu lh kalo org dok umah..
Wahaha...:p
Nk keje pon ssh..
X tau nk keje kt mana..
Nk kena cr keje yang paaaaaaaling sesuai..
Haish..
Memilih tul aku nie...Ahhak..xp




Mcm biasa bgn pagi dlm kul 9 mcm tu..
(Bgn tuk solat subuh lps tu tido blk)
Haha...
Mandi, breakfast then tgk tv..
Kalo ada citer best lyn lh..
Kalo xde..
Abis browsing satu astro tu...
Carilh channel yg best smpai jmpe...:)

Tengah hari plak..
Panas kn lauk that my mom made earlier..
Bg family mkn..
Then kemas lah umah skit..
Sidai kain ke...
(Atas permintaan ibu trsyg..:D)
Hehe..
Ptg2...
Tgk tv blk..
Xpon pakai comp...
Dgr lagu, on9 facebook..
Yahoo Messenger(Ym) ske dibiar kn on9 mcm tu aje..
Xtau nk wat apa..lantaklah benda tu on9...
Hahaha..xp
Ptg hari isnin smpai rabu tgk tv..
Sbb citer kt KBS sgt lah best..
Xleh miss seyh..
Ahhak....XD


Pada waktu mlm plak...
Aku akn pakai komp smpai lh dua tiga pagi
(Bergantung pada mood)..
Kalo bosan..
Aku akn tido awl..
Kalo tgh lyn kerenah Oppa aku sorang nie..
Smpai x nk tido pon xpe...
Dialah peneman aku biler tgh kebosanan pd waktu mlm/pagi...
Hahaha...xp
So..
Terimakasih lah yek..:D



Setiap ari tgk tv, gne komp...
Aku risau lama jd mcm ulat nie huh...
Haha..xp
Cian aku tengoknye..


LOL..^^


Photobucket

2 comments:

nadia said...

oppa??
yeah sy musykil kt ayt tue??
haha..uwh bkn men norhh ;p

senorita_liverpool said...

hahaha..
main2 musykil2 plak yek akk??
ahhak..xp
biasalh..
org tgh bosan mcm nie arh..
biler ada org yg best sembang..
mmg lyn..
LOL..^^

Followers

Music Download Link

Love Love Love<3

Photobucket